CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Sunday, September 13, 2009

selamat hari raya....

Assalammualaikum...dah lame rasenye tak update aku punye blog ni..pejam celik pejam celik puase pun tggl seminggu jer..raye pun dah nak dekat,persiapan yg aku buat semua ala kadar je..,ape yg termampu aku sediakan utk family..,thn ni adlh thn yg ke 6 kami sekeluarga beraya tanpa seorang ayah..,rindu rasenye nk cium tangan ar.abah aku dipagi raye..tp ape yg boleh aku lakukan hanyalh iringan doa yg tk pernah putus utknye...,seperti thn2 sebelumnye..di pagi raya kami sekeluarga ziarah pusara ar.abah..,sayu..sedih..semua perasaan ada dibenak hati aku,inginku luahkn tapi pada siapa...tiada siapa mgerti..,anyway hidup mesti diteruskan walaupun tanpa seorang ayah..,dikesempatan ini aku ingin megucapkan selamat hari raya aidilfitri maaf zahir utk shbt2 yg mgenali dr aku..wslm..

0 comments: